selamat pagi !!
nk story pe ek pagi2 nie ??!!
hmmm ... haaa !!


Cerita pertama :
semalam ade ikan baru sampai kt kolam .. kali nie aku tau nme ikan 2 .. terer x aku ?? ikan2 itu di beri nama ikan emas ,ikan puyu(bkn poyo) ,ikan kerapu(bkn merapu) .. hehehe .. suke3 .. comel2 semuanye .. mcm aku .. haha .. perasan ..

Cerita kedua:
semalam aku melihat kanak2 atau lebih dikenali sebagai jiran tetangga brmain bola sepak .. best wooo tgk org main drpd kte men .. haha ..kan free2 kne gelak ngan aku .. ngee =D .. beberapa minit kemudian,hujan pun turun dgn lebatnye !! haha .. it's my turn 2 play with hujan !! tp mse blik umah mnyesal la plak .. kan dah kne selesema ..padan muka kau .. degil agi .. spe suruh ..

Cerita ketiga :
wah !! semalam aku n mohd yusdi fitri kembali brsme semula !!hahaha .. sumpah aku gembira gile !! but ade 1 prkara yg wt aku sedih .. haha ..aku x bole la nak story2 kat sini ... dangerous .. haha .. by the way .. sy syg awk ..


2 je kot story2 yg ade smlm .. k la nk out nie .. smpai sni je .. hihihi ..nak jalan2 ngn member la .. spe agi ..

p/s : wah !! arinie aku gi mid !! hahaha .. sengal ..
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah