Seronok gila !!!!!!!!!



bila tgh online semalam . member aku bagi tau dye yang dye x dapat masuk teknik . aku pelik la . semakan dah kuar ke ? dye cakap YES . wah ! terkejut aku . rasa nak melompat je dari kerusi . dengan tangan bergetarnye aku bukak website tu .

TAHNIAH ! PERMOHONAN ANDA BERJAYA !

What ? aku dengan tak sengajanye menjerit dalam cc . excited gila owh . orang pertama aku medej ialah najah , fatin ngan atika . nak menangis aku dalam cc tu . pas 2 aku bg tau akak aku . dye cakap tak sabar aku kau nak blah dari umah nie . hampeh punye akak . nasib baik la aku sayang kau . dalam perjalanan balik tu aku , kegilaan aku terkeluar . aku menjerit kat tepi jalan ! punye la gembira . haha . YA ALLAH ,AKU BERSYUKUR KEPADAMU . TERIMA KASIH KERANA MEMBERI PELUANG KEPADA HAMBAMU INI . daripada semalam aku senyum sorang2 . dah macam orang gila dah . haha . HAPPY , HAPPY , HAPPY .
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah