Hangout !!

assalamualaikum . sumpah aku cakap arinie aku sememangnye sakit pinggang . bayangkan pukul 11 dah kuar . gi mane lagi tak lain tak bukan gi IOI Mall la . Ejoi cakap nak belanje , aku pun on je la . ckap nak tengok wayang , last2 maen boling . 2 game pulak tu . mau tak penat . lepas tu nak gi JUSCO , kononnye nak beli tali pinggang mamat . aku ngan azura pun ikut je la . aku nampak pulak la mainan yang pakai token tu . gile2 r kitorang main .

lepas tu perut masing2 da ada irama dangdut . kononnye nak makan piza tapi nak save bajet punye pasal makan je la nasi ayam . sumapah ! sedap gile . nak tambah tapi malu la . (bape banyak tapi da aku nie) . aku pergi la cari merayau2 cari keje . mamat, ejoi ngan emy gi sambung main token . merayau2 punye merayau aku nak balik dah . tunggu la mamat2 tiga ekor nie . bapak r . lame gile korang main . aku pun pegi la tempat token tu nak panggil dorang balik .

sengan secare tibe2nye aku pun nak join main sekali . haha . kejam2 . lepas tu main punye main sampai tak tengok jam . lupe diri . alamak ! dah la azura ade tusyen . kelam kabut semua habiskan token pas tu kitorang pun balik . ngeee =D . gile best r kuar arinie . haha . malam nanti nak beli burger pulak . heee . suke3 .


p/s : bukannye selalu kan kuar macam nie . lang2 dah ade mase , kite enjoy la !!
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah