bersenam !!



selamat pagi dunia ! haha . aku nak story pasal semalam + hari nie . mase malam semalam , aku ngan kawan2 membuat satu perkara yg berfaedah . nak tau ape ? main bola malam2 sampai pukul 10 malam . macam2 aksi ade . antarenye selipar aku melayang , selipar aku putus , ikhwan jatuh dan macam2 agi . sumpah aku cakap memang best gile la .

hari nie pagi2 semua bajet2 nak bangun awal . nak jogging kononnye la . padahal 7.30 pagi aku bangun , sorang pun tade . yang ade cume encem je yg da tercangak kat depan umah aku . last2 dalam pukul 9 semua da bangun , aku keluar la . katenye nak main bola . dengan garaj yg akan menjadi tiang gol . aku seronok la . walaupun hanye menjadi goalkeeper tapi peerrrgghhh ! peluh banyak kuar . oke la . sampai sini je la ek . kalau ade pape nnt aku storey2 kat korang agi tau . hee . assalamualaikum .

p/s : bersenam la utk kesihatan . majulah sukan untuk negara !!
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah