monyok day!!



holaaa ! wooii . tak reti bagi salam ke . assalamualaikum . hee . korang sehat ? ape ? sakit ? pandai2 r korang pikir macam mane nak sembuh . nie aku nak story pasal ari nie . nak je aku marah depan2 tapi aku fikir dye adalah ayahanda aku . so aku diam je la .

ceritanye macam nie . pagi tadi abah kate amik lambat sikit , so aku tak kesa la . aku tunggu la sambil menahan perut yang tengah lapar gile . tunggu punye tunggu da sampai pukul 5.30 . sedih + marah la . cakap sikit tapi nie dah lambat banyak . tape2 aku tunggu la lagi .

pastu sobri pun datang . ade jugak la teman kat situ . seronok la jugak dengar dye nyanyi . hilang tension aku tunggu abah . bila dah pukul 7 sobri da balik . budak2 petang pun da balik . tibe2 aku menangis . mane abah nie ? da lupe kat anak sendiri ke ?

aku pun col la pakai public fon . abah cakap tadi hujan lebat . oke2 aku faham . abah cakap agi 20 minit sampai . aku pun sengaje bin mengaje2 la nak merajuk ngan abah . sekali abah belanje ayam goreng ngan sotong . peeerrrgghhh ! hilang merajuk beb . now , aku da tak monyok or marah2 da sbb abah da belanje makan ! thnx abah . luv u daddy !!


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah