aku ?? berubahh ??

nak tau tak nape tajuk aku macam tu ? macam yang sape kenal aku , korang tau aku dulu rapat ngan nana , fatain , najah n atika . sekarang aku masuk kelas 4 sains 2 . da lain kelas ngan dorang . so aku tak rapat sgt la ngan dorang . tibe2 ari tu aku dapat tau yang dorang kate aku da berubah .

hah ? aku ? berubah ? tade la . tak langsungg . korang yang makin lame makin berahsia ngan aku . nana dah ade fatin . najah da ade jolyn . atika da ade nadira . abis tu aku ? aku terpakse la undurkan diri sikit . aku sekarang kawan la ngn wan zaleha n sofea . aku nak korang tau yang aku gegila sayang kat korang . walaupun kite da tak rapat , cerita2 pasal korang aku tau . aku tetap amik berat pasal korang walaupun korang tak tau . walau pape pun yg terjadi korang tetap sahabat karib aku sampai mati .

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah