Shah Fairuz




kacak kan mamat nie ? haha . sape dye ? bf aku ke ? haha . tak mungkin ! dye cume kawan serapat2 nye ngan aku . hee . korang jgn pikir lain pulak . dye dulu ex bf aku la . aku tak pernah terfikir pun satu hari nanti kitorang jadi kawan baik . mungkin bagi aku dye kawan baik tapi bg dye ? hmm . yg tu aku tak tau . tanye la dye . dalam banyak2 manusia yg aku kenal , dye seorang saje yg aku berani nak luahkan masalah aku . dye la kaunselor tak berbayar aku . kadang2 dye nie memang menyakitkan hati tapi kadang2 dye jugak peghibur di kala bosan ! thnx sgt2 SHAH FAIRUZ sebab sudi jadi kawan saya dari form 1 sampai sekarang , dari kte clash sampai dah jadi teman rapat . terima kasih sgt2 .
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah