sedih T_T

tadi tibe2 aku terfikir , tak lama lagi aku nak pindah . aku akan tinggalkan sahabat2 aku . aku akan mulekan hidup aku kat tempat baru . dengan tak sengajanya aku menangis sambil peluk bantal busuk aku (ciss ! tak malu ! ) .for surely aku akan rindu gegila kat korang . nie ade satu ayat untuk korang . dengar dan fahamilah isi hati aku . (ayat nak jiwang .) .

makin lame aku kat SMK DESA PETALING , makin berat hati aku nak tinggalkan korang . wahai sahabat2 ku , ketahuilah mase untuk kite bergelak ketawa , bersedih , nakal2 dalam kelas , kacau2 orang lain makin lame makin suntuk . sumpah aku sayang gegila kat korang . kalau aku tade , korang jage diri elok2 tau . selama nie aku jage korang , lepas nie aku dah pindah soo aku akan suh orang lain jage korang terutama nana , sofea , wan zaleha dan ummu nawwar . aku mintak maaf sangat2 kalau aku dah buat korang sakit hati , kecewa dan seangkatan dengannya . korang jage budak comel aku tu elok2 . kat sane nanti aku cube cari peganti dye . haha , gatal ! bagi aku , korang memang tade peganti . korang lah sahabat karib aku sampai bile2 . nanti korang jangan lupekan aku ek . JANJI TAU NANA , SOFEA , WAN ZALEHA , UMMU NAWWAR .


p/s : dah menangis tak berlagu aku nie . T_T
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah