exam suda hampir ke jalan penamat !

panjang tak tajuk aku ? haha , HOORAAYYYYY ! exam suda nak habiss ! sangatsangat happy . tadi luqman bongok pergi baling pemadam kat aku . tape kau gendutt , aku ingat . aku sepak kau lajulaju baru tau :P . tomorrow tinggal akaun dengan sivik je . alaaa , bulatbulat je kan . tak tau bole tembaktembak sampai berlubang kertas tuu . kalau bole aku nak bagi mejameja tu berlubang sekali . haha , kejamkejam .

yessyess , tadi aku main hujan . hebat takk ? haa , padan muke kau macek syafirah . setiap kali kau main , setiap kali tuu la kau kene seleseme kan ? main hujan jugak merupakan hobi terburuk aku tapi bile dengar encik petir atau encik guruh mengaum , kelam kabut lari masuk dalam umahh . haha , gile ape . kang free2 kene sambar petir . dah la aku nie berwajah gelap kang bertambah gelap tapikan kalau kene sambar petir bole kuruskan ? erk ? dari mane aku dapat tahu pun entah la . kalau korang nak try , try la . terapi kurus badan care baru tapi pape hal aku tak tanggung . oke lah semua , wa mau berenti sampai di sini kerana wa nak texting dye . maklum la dye dah pakai fon sekarang :) . bubye , assalamualaikum :)


p/s : fyya , bawak tau kamera kau hari khamis . aku nak tolong jahanam kan :)


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah