Hindustan heeyy !

assalamualaikum dan selamat malam . aku nak mengaku satu mende jee . satuuu je yang aku nak mengaku ? apee ? cakap la cepat ngeekk . okeoke , aku cume nak cakap yang aku mengaku yang aku nie hantu hindustan . pantang dengar lagu hindustan je mesti aku berangan . tak kesa mase tu aku atas moto ke , mase jalanjalan ke ape kee termasuk la mase aku bunuh diri . erkk ? harap maaf , saya tak penah bunuh diri lagi . bunuh diri tuu haramm .

tadikan mase tengah khusyuk jawab chemistry paper 1 , aku terdengar lagu hindustan di pasang kat bilik seni . aku terus menyanyi dan menari kat tempat duduk aku . pelikkan ? tapi tu la penyakit aku . dalam kete mase nak balik tadi pun kan tibetibe keluar lagu hindustan . apee lagi , aku berangan laa ! dah memang jadi hobi aku .

semua orang ade tabiat masingmasing kan . tak kira baik atau buruk . hargailah diri anda sendiri . Pesanan daripada Siti Nursyafirah Addawiyyah Binti Shuib .


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah