i really need someone right now ! why ? sebab macam-macam dah berlaku kat aku . pasal apee ? malas aku nak story . cite tu panjang sangat . bagi jela tajuk cite tu , nanti aku faham la . okeoke , tajuk dye . Muhd Hadi Danial dah menghilangkan diri , Di dera Dengan ayah tiri sendiri , keseorangan tanpa teman di sisi .

sekarang nie , aku resah , gelisah dan macammacam sahsah lagi . dah la exam add math hari tu gile babeng susah . aku dah hentuk pale kat meja bape puluh kali dah . cikgu pun dah geleng pale tengok aku .

sorry kawankawan , depan korang aku terpakse berlagak aku oke . kenapa ? suke hati aku la bongok ! ciss ! kurang ajar punye bahasa . bukan ape kawan , nie bahasa aku kat sekolah . agak kurang ajaran sikit la tapi tade la sampai kurang ajar sgt . aku just tak nakk story masalah aku kat korang je . nape ? banyak tanye la . sebab aku memang suke pendam perasaan .

okeoke , sampai sini jela ek . tibe2 mood aku hilang di bawa angin *ayat tak bole bla . bubye , assalamualaikum .

p/s : pacek amsyar , tak elok malas2 . tak baik untuk kesihatan .


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah