semalam aku sangat bahagia !!

heyhey ! semalam aku nak update tapi akibat kepenatan melampau . pukul 10.30 aku dah membongkangkan diri . membongkang tu ape ? maknenye tidoo la . adek beradik dengan sleep . haa , nie aku nak story bin molly kat korang .

semalam exam gila atuk la susahh . pening otak aku . oke , fullstop . aku malas nak cite pasal exam . menyampah . sakit hati , sakit jiwa , sakit otak dan segala sakitsakit lagi la . minggu depan add math . memang sure aku hantuk pale kat meja nak cari jawapan .

okeoke , semalam aku jumpe kekasih hatiku . haha , hilang rinduuuu akuu . cehh ! menggedik kejap . semalam pergi McD . aku makan bubur jela . aku mane makan mende lain . dye pakai beg warne purple . OHHMYYGOD ! MY FAVOURITE COLOUR . iloveoyuuusomucchh ! terima kasih sebab dah temankan sayang pergi beli buku rujukan + cuci gambar dan terima kasih jugak sebab dah belanje makan . oke fine ! semalam ramai pulak kawankawan aku nampak aku dengan dye . lepas sorangsorang mesej aku . "ehem ehem , dengan sape tadi tu ?" . maluu :P

balik dari dating dengan dye abah ajak pergi pasar malam . yessyess ! sukesuke sebab tengok makanan . dasar gajah ! nampak makanan laju je kau kan syafirah . alaaa , aku adelah aku , soo suke hati aku la . mase jalanjalan , aku nampak beg lawa . ehem ehem , ape lagi aku ayat la abah nak beli beg tu . beg aku dah koyak rabak dah . yessyess ! abah beli ! yeaahh ! terima kasih abah sebab dah belikan beg kesukaan adik ! sayang abah kuasa tiga !

oke , story sampai sini saje . lain kali sambung lagi tau . aku nak pergi kelas add math . belajarbelajar . doakan aku berjaya tau . sekian terima kasih .
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah