Ultraman betul laa !

Abaikan tajuk entry tuu . tak elok untuk di fahami oleh kanak kanak bawah 15 tahun . hee , tu la cara mencarut yang baik tauk . ahaha , aku dah 16 , dah besar dah *tengok badan laa . post kali nie izinkan aku marah sebab aku tengah bengang gegila dengan abang sendirii ! tension baii , rase macam nak bagi penyepak jee *macam berani . aku fikir aku masih hormat kau sebagai abang je tauk !

cecite ape kejadahnya masalah kau nie macek fyra . macam nie la mulenyee , aku tengah duk ralek terjah blog orang . tibe tibe dye masuk bilik and marah marah . WTF laa , dah la masuk bilik orang lepas tu nak mara mara . dye cakap la dapur dah banjir , asal kau tak tutup air ? mane la aku tau abah bukak air ngek ! lepas tu dye suh aku yang lap . walaweyh , kau tak bole buat ke ? mati ke kalau kau buatkan ? semua kerja rumah nak kene aku dengan yah jugak yang buat . kau buat ape ? baru isi botol air sikit nak melenting ! tak guna la dapat abang macam kau ! ape kau fikir aku nie AMAH kau ke ape ? baju kau tu sidai sendiri tak boleh ke ? 24 jam asyik duk mengadap komputer je kau kan . mentang mentang la aku dengan yah je anak dara dalam umah nieee . aku pun tau penat la weyhh .

seriously kadang kadang aku dengki tengok abang orang lain . abang dorang baik jee . okeoke , release sikit tension aku niee . sorry sayangku blog kerana aku suda termaki sikit tadi . lain kali aku kurangkan lagi oke maki maki aku . bubyee , assalamualaikum :)


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah