11 Julai 2011

hari nie pagi pagi lagi aku dah lambat pegi sekolah . nasib baik tak kene denda dengan pengawas . fuhh ! tadi aku dah keluar rumah , dah tunggu depan lif then aku rase macam aku lupe something . yesss ! aku lupa nak pakai jam kesayangan akuu . lari aku masuk rumah balikk . mase perhimpunan rasmi pagi tadi , aku langsung tak tau pape . minggu lepas , aku tak pi sekolah . macam biase perhimpunan mesti nyanyi lagu kan . lagu negaraku , lagu selangor dan lagu sekolah . whatt ? lagu selangor ? lagu sekolah ? selangor pun ada lagu kee ? erk ? okay fine , aku kunoo . aku pun macam orang bodo je mase perhimpunan tadi . aku lepas nyanyi lagu negaraku jee .

yeah ! tadi cikgu BIOLOGY tak datang . hilang beban aku sebentarr . then mase add math tadi , sumpah aku mengantok gilee -,- . ape yg cikgu ajar , memang satu pun tak masukk . sorry cikgu , saya penat sangat walaupun saya terlebih tido semalam . balik tadi aku kene naik bas awam . penat gilaa ngokkk :( tadi bas kat Sungai Long boleh pulak lambat kan . terima kasih pacekk . ama , ema dengan yanie bole pulak buat lawak . aku yang jadi tukang pemerhati pun tergelak sampai sakit perut . okay la , sampai sini saje catatan hari ini . sekian , terima aksih . assalamualaikum dan selamat petang .

p/s : besok ada lawatan pergi PESTA FLORA dan UPM :)



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah