Afiq Zaquan

dalam sesuatu perhubungan kita jangan pentingkan diri sendiri . lepaskan orang yang kita sayang sekiranya dye menyayangi orang lain . chill up and be a happy person like me :D

assalamualaikum dan selamat pagii . nie aku nak cite pasal Afiq Zaquan Bin Ahmad Rosli :)semalam tepat pukul 1 pagi , aku dengan dye dah buat keputusan nak jadi kawan balikk . asal ? sebab semalam aku bukak FB dye then aku pegi gatai tangan bukak mesej dyee . aku baca mesej dye dengan akak angkat dye and dye dengan kakak ex dyee . dye cakap dye tak serius dengan aku serta dye still menyayangi fara *ayat skema . wau ! hancur jugak hari aku bile baca .

then aku text dye . bincang punye bincang kitorang pun jadi kawan . it's okay la daripada tak contact each other langsungkan . menipu la kalau kekasih kita mintak kita jadi kawan kita tak nanges kan . sebelum nie semua mesej dye aku tak buang langsung . semalam aku buang laa dan semasa aku membuangnya , air mata aku jatuh secara automatik *ayat skema lagi . awak ! saya tak bersalah tauu . air mata tu yang jatuh sendiri . saya tak bersalah punn . maafkan saya ekk :( saya tau awak cakap kalau saya nanges , awak takkan contact saya dah tapi entah laa . tapi pas nie saya janji saya tak nanges daa . saya happy jee okayy ? semalam sedar tak sedar pukul 3 baru aku tertidur .

awak awak , bile fikir fikir balik kan . saya tak bole paksa awak menyayangi saya kan :) kalau awak sayangkan fara lagi , awak pergi la dapatkan dye balikk . saya sentiasa sokong awak :) caiyok ! caiyok !


p/s : tak salah kan kalau sekali sekala berkorban untuk orang ;)


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah