Durian :(

heyhey anda semuaa . sehatt takk ? nie aku nak cite pasal kess makan durian kat rumah mak tadi niee . Tahun lepas aku sememangnya hantu durian . kalau sebulan tak makan durian sememangnye tak sah . nak pulak abang aku memang asyik duk beli durian je kan .

Pada suatu hari , seorang kanak kanak kecil sedang mengerang kesakitan *kecil ke . okay okay , sebelum aku mengeluarkan cerita merepek . baik aku balik ke pangkal jalan semula . Ade satu hari tu kan , aku makan la durian macam biasee . pada keesokan harinyee , aku demam teruk gilee + kene asma . nak makan ape pun tak bolee . nanti aku muntah balikk . nak dekat 2 minggu jugak la aku nak sehat .

then , setelah lama kemudian . baru tadi aku berani nak makan durian balikk . hah ! amek kau . kene padahnyaa . perut aku start meragam balikk . dah bape kali aku pi tandas . macam macam cara dah aku buat nak hilangkan sakit . minum teh pekat , minum air kat kelopak durian , minum air badak ? semua aku dah buat . tade satu pun yg berkesan . okay fine ! aku dah serikk ! tak nakk makan durian lagiii .

kepada pembaca sekalian . korang jage diri elok elok aww . bubyep , assalamualaikum

p/s : sempat lagi update belog walaupun tengah sakit perut ^^

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah