Pesanan aku :)

Assalamualaikum dan selamat pagi :) aku ada kawan nie . sape name dye ? ade laa . rahsia hak milik kerajaan . mane boleh bagi tau korang kan kan kan . okay okay , sekarang nie rasenye dye di himpit masalah kot sebab mase aku bukak FB dan blog orang lain . dye kene kutuk habis habisan . kawan , kan aku dah cakap dari dulu lagi kan . Ubah la perangai kau tuu . ramai yang tak sukee . dulu aku ade , boleh la aku tolong kauu . sekarang niee , aku dah pindah . macam mane ? kau kene la jage diri elok elok . aku sekarang hanya mampu berdoa supaya kau dan sahabat karib aku yang lain SELAMAT . kesian jugak aku tengok kau kene kutuk . ade baiknya , kau ubah perangai kau tu ekk . sabar la kawan . dunia nie memang macam nie . hidup nie memang penuh dugaan . kita sebagai hamba Allah kene menghadapinya dengan penuh kesabaran + kekuatan . kau jangan lupa bahawa Allah sentiasa mendengar doa umatnyaa . Kau jangan ingat Allah mase susah jee tauu . kau kene ingat ALLAH tak kira mase susah or senang :)







Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah