Rumah Sukan baruuuu :)

Barang yang lepas jangan di kenang tauk :)
Buang yang keruh , amek yang jernih :)



assalamualaikum semuaaa :) selamat tengah harii :) anda semua sihat takkk ? kalau sehat , syukur alhamdulillah . kalau sakit , korang pi la klinik . takkan nak suh aku angkut korang kot -,-'

okeoke , kembali ke tajuk sebenar . pagi tadi mase perhimpunan cikgu tiba tiba panggil nama aku . aku pun dengan bersemangatnya pandang la cikgu then tanya kenapa ?
cikgu cakap rumah sukan aku RUMAH MERAH . yanie dah bersorak gembira . dye cakap " yeahh ! same dengan yaniee ! " . bersemangat sungguh minah niee :) aku dalam hati memang rase bersyukur sangat sangat sebab aku dapat rumah sukan same dengan member akuu . kalau takk , alamatnya hari jumaat nie aku tak datang sekola laa . hari jumaat nie sekolah aku ada buat SUKAN TAHUNAN . lambat kan ? biar lambat asalkan selamat :)

mase aku darjah 1-4 , aku rumah BIRU . mase darjah 5-6 , aku rumah MERAH . mase form 1-3 , aku rumah HIJAU . mase aku form 4 , aku rumah MERAH balikk . macam macam rumah sukan aku masukkan . hebat takk ? okay laa , sampai sini je aww . bubyep . take care readers :)

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah