Setelah Larian :)

Assalamualaikum dan good evening . korang korang , tadi kan aku berjaya membuat larian sejauh 2 KM . erk ? aku lari kee ? lari la sikit sikit :) yanie , ama , ema , meera , fatina semua dah jauh ke depan . tinggal aku dengan faz je kat belakang . aku sakit kaki soo tak boleh nak lari laa . Sorry ek faz . tadi kan aku tengok largi ramai orang dating dari lari owh . sumpah aku jeles gilee . aku teringin sangat nak macam tuu . heee tapi kan aku da tak nak kapel satu sekolah . serik ! serik !

then bile dah tamat larian aku dengan faz pegi lepak koperasi japp . seronok ! seronok ! lepas tuu kitorang pegi bilik sebelah . dorang semua nak hiaskan akuarium . sekolah nie masuk pertandingan ape ntah . pelik pelik jee . oke fine ! aku kebulur kejap . ajak faz makan kat kantin . sumpah mahal nak mampus makanan kat sini ! cekik darah ke apee . aku story prob aku kat faz and dye pun samee . ALHAMDULILLAH , aku dah dapat kawan yang baik kat sini . Syukurrrr :)

okelaa kawan kawan , sampai sini saje aku update tauu . lain kali aku update lagi ekk :) bubyee semuaa . before that , kat bawah nie gambar kawan kawan baru akuu . thnx yaww sebab sudi jadi kawan akuu :)








*yang pakai baju hijau tu la yanie . kawan sekelas akuu :D

p/s : muka akuu . lencana baru + tudung baru woo :P


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah