Datang lambat XP


biasenye orang cakap SEKOLAHKU SYURGAKU :) aku mengaku ayat ayat tuu . aku bangga untuk mengaku bahawa aku merupakan pelajar SMK BANDAR BARU SUNGAI LONG :)



nak tau tak , nape tibe tibe je aku cakap macam tuu ? haha , pagi tadi aku datang lambat kat sekolah . alaaa , cikgu nie . lambat 2-3 minit je kot . bukan salah saya , bas rapid tu yg lambatt *salahkan orang lain . okayy , alkisah sebenarnyaa lepas sahur pagi tadi , aku gosok la baju dengan perasaan gembiranyaa :D . lalala . lepas tau , YA ALLAH ! baju aku ! pasai pa bole jadi kotor macam niee . so aku basuh la pakai mesin . lepas tuu aku pun siap siap mandi nak pi sekolah . aku keluar rumah dalam pukul 6.45 . aku nampak bas daripada jauh . aku nak kejar memang tak sempat . soo ,aku redha jela dengan pemergian dyee . bas seterusnya aku dapat pukul 7.15 sampai sekolah ngam ngam 7.30 lebih sikit :P yg lain kene rotan , aku je yang bernasib baik sebab baru first time datang lambat woo .

p/s : tadi mase addmaths sumpah aku tak tau ape yg cikgu ajar . aku berada di dunia aku sendiri :)

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah