Geram + tension + marah X(

Assalamualaikum dan selamat malam . Sebelum korang baca nie , adelah lebih baik kanak kanak bawah 15 tahun , ibu mengandung atau org yg berpenyakit jantung tidak membaca . hal ini adalah kerana , post kali ini akan ada unsur mencarut banyak sebab aku tgh tension gile babi

Semalam aku buat roket air . aku tido la pukul 1 lebih sebab nak siapkan menatang tuu . ingat senang ke apee buat tuu . agak pening la pale akuu . then mase nak lancarkan tadi , payung terjun aku tak terbukak . dorang salah kan aku . bullshit , watafak . kau nak korang buat sendiri laa . asal korang salahkan aku pulakk . aku dah susah payah buat , nie yg aku dapat . bukan nak berterima kasih ke apee . sial laa ! hari isnin nie kene buat lagi . pi mampuih la kalau aku nak tolong . isnin nanti aku akan tolong kutuk korang cukupcukup *balas dendam

tadi kat kelas aku tidur dengan lenanya :) cikgu sejarah tak marah aku pun sebab aku suda siap HOMEWORK :) mase tidur aku mimpi aku jatuh bangunan . terus trbangun aku dari tido TAPI aku tido balikk . hahaha :D





gambar kat tas melambangkan muke kepenatan yang mintak penyepak . mase balik sekolah tadi kan , bapak polak aku tunggu bas . korang bayangkan dah la balik pukul 12.30 , dapat bas dalam pukul 2 . bengang tak bengang la kan . nak berjanggut aku tunggu . aku dah kurang pahala puasa dah . yg lain jgn cite la kan . memang mencarut habis habisan . dah la penat , panas . budak cina sebelah aku sedap je makan . lepas tukar bas kat SG.LONG , kitorang kene naik bas kat TAMAN RAKAN nak pi BANDAR MAHKOTA CHERAS .3 BAS kene naik . penat kan . mase tunggu bas kat taman rakan lagi la sakit jiwa . pukul 3.15 baru dapat bas . pacek RapidKL nie memang bikin panas laa .


p/s : nasib baik iman aku masih kuat . aku berjaya puasa penuh hari nie ^^


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah