memalukann -,-




aku rase kali nie setiap post aku nak buat lukisan kott . haha , aku kan seorang yg kreatif :) eh ! lupe laa . assalamualaikum dan selamat sejahtera . nie mesti ramai yang tunggu mase berbuka kan . aku tau mesti perut korang dah berbunyi macam perut aku jugakk .

korang korang , nak tau tak . semalam dengan hari nie kan dah 2 kali kejadian memalukan terjadi kat aku . haishh laa . akak aku boleh pulak pi gelak kuat kuat . senagl bebenor laa =,=

kejadian pertama :
Semalam dalam bas aku bosan gile la kan . soo , aku dengan terlebih rajinnye aku buat la add math dalam bass . dengan secara tibetibenye bas tu berhenti mengejut dan aku spontan nak jatuh ke depan dan terlepas bunyi macam MAN BELON . bapak la maluuu . kakak aku memang dah bantai gelakkan aku habis habisan dalam bas .

kejadian kedua :
nie baru je berlaku tadii . mase balik jalan KL tadi kan , kok yah suh aku kejar bas RAPID . soo , aku nak pi kejar laa . tibe tibe aku rase nak pengsan dan kaki aku tergelungsur kat tepi jalan dan suda semestinya aku jatuh macam nangka busuk ! aduh ! seyes sakit plus memalukan . pacek cina tu tolong aku dan dye cakap "kesian adik , lapar yee ." thanx pacek sebab caring pasal saya . i lap you la pacekk :)


p/s : berhati hati di jalan raya :)


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah