Assalamualaikum :) Selamat petang :)
Dah Seminggu woo aku tak pi sekolah . 
aku dapat MC baekk dari doktor :)
Aku sakit apaa ?
meh sini bukak mata luas luas , aku nak cerita la nie :D

Malam sabtu lepas aku amik akak aku kat bus stop . dengan jalan kakinye aku pi bawak satu payung jee. lupe nak bawak agi satu . bangang  bijak tak bijak la aku nie kann . soo , dah jumpe dyee . aku bagi dye pakai payungg . kesian tengok dyee . dah la kurus cekeding , menggigil sejuk . adalah lebih baik aku yang kene hujan kan :) *adik mithali :)

Aku bangun pagi ahad tu apee lagii . sendi aku sakit gileee nak mampuss . Demam lagii . aduh ! aku da janji nak pi umah lame akuu . ade open housee . dengan penuh kedegilan , aku pegi jugakk sbb pikir aku da janji kan kan . lepastu aku berehat kat umah mak . Pagi isnin nie tuu suhu badan aku melonjak lonjak naik . sakit sendi aku dah mule bergabung dengan sakit otot . amacam terbaikk ?  ape lagii , aku pi klinik laa . aku dapat MC untuk hari isnin je sebab suhu badan aku 39.9 darjah celcius  . doktor cakap kalau 40 bole kene sawan atau mulut berbuih =,=' kemudian fyya , wan . najah , huda , suren dengan nawa datang melawat akuu . bestt tapi najah dgn huda kejap jee . memang bingit la umah akuu :)

Hari selase aku tak bole bangun dari katil memang terbaik kan . nasib baik abah amik akuu . seyess , sakit gilee . aku makan ubat , berselimut baru bole jalan sikit . ADUH ! abah bawak aku pi HOSPITAL KAJANG . doktor tu tak bagi MC , dye bagi ubat antibiotik jee . okayokay , tak kesa asalkan aku sehat . Hari rabu nye pulak , kejadian yang same berlakuu . abah pun tak puas hati kan . pegi farmasi kat kawasan umah lame tuu sebab abah dah biase check  dara darah kat situu . haha , abah bawak aku pi klinik BABA tempat yang biase aku pegi nak pi cocok . alhamdulillah , nasib baik doktor tu baik baik sbb dye cakap " budak ini tak payah kene cocok . dye ada asma . org asma sgt sensitif terhadap ubat ubatan " . fuhh ! seyes I LOVE YOU DOKTOR !

  aku makan ubat dye , alhamdulillah aku sehat . see , aku bole updateee . auchh ! dah la sampai sini je aww .  papai :D



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah