First day bekerjaaa ;)

Bila rasa gembira tepuk tangan ,
bila rasa gembira tepuk tangan ,
bila rasa gembira ,
beginilah caranya ,
bila rasa gembira tepuk tangan .


hey hoi , wassap wassap , assalamualaikum ! yeah yeah ! aku baru balik keje niee . sumpah memang haram jadah gilee . aku penatt gile tahap cipanzii . TAPIKAN aku happy gegila sebab yang keje kat situu kebanyakannye member2 sekolah budak form 4 SMKBBSL . gempak kann ? kakak kakak + abang abang senior semua keje pagi sampai petang . haha , kitorang dari petang sampai malam memang kitorang bolot tempat tu laa . yang kat dapur memekak jeee , amirul dye dah macam buat konsert sendiri :D

Bila dengan dorang kan , penat aku macam hilang owhh . asyik tergelak + tersenyum jee . mase nak tutup kedaii memang seyes penatt . nak menyapuu la , mop laaa . patah pinggang akuu . aku balik keje , aku anta ema dengan faz kat bus stop . risau jugak pasal dorang kan . cehh ! aku nie lagi laaa . balik jalan kaki lagii sebab A&W dekat denagn jusco depan umah aku jee . haha :D . soo , adios amigos . aku nak rehatt . esok masuk pukul 3 petangg . bubyeppp , have a nice dream yaww ;)

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah