Kesedihan :P

hey kawan kawan ,
assalamualaikum dan selamat petang .

aku ank citee sikit kisah sedih niee ,
haha , nie pasal bf aku jeee :)
sape tak nak baca , tape laa :)
terima kasih dah bukak blog aku nie haa :D

okayy , tadi aku call dye cakap nak jumpe kejap .
rindu owhh dah lame tak jumpe walaupun tempat keje sebelah menyebelah .
tapi tadi dia boleh pulak laa buat TAIK .
seyes aku bengang owh .
aku tanye dye asal macam marah jee , dye cakap dye tade mood .
soo , okay laa . aku gurau la cakap 'JOM BALIK' .
lepas tu dye terus blah mcam tuu jee .
pandang aku pun tak langsung .
aku duduk jela kat food court tuu nak tunggu dyee .
lepas tu aku nampak dye lalu , dye langsung tak pandang akuu .

yeahh ! kemarahan aku mula laa melonjak lonjak .
aku kuar je JUSCO nampak dye gelak gelak dengan member dyee .
erkk ? okayy , tadi kau cakap kau tade mood . ape nieee ?
weyhh , kalau dah tak sayang aku cakap jelaa .
kau tuu dah la dah lame menghilangkan diri .
memang best owh kau buat macam niee .
kalau dah tak sayang , buat ape nak kat aku lagi .

dah , aku tak nak marah marah .
mari kita pasang lagu dan MENARI ,
yeahhhh :D




Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah