aku cemburu ke ?

yooo wassup !
assalamualaikum dan selamat malam para para blogger .
aku curi curi update kejap sambil tunggu AJL nie haa .
sebelum nie tak penah terdetik pulak aku nak tengok ,
tetibee je malam nie bersemangat pulak =,='

ehh ?!
dah start laa . tape tape aku masih bole update japp :)
sape sini yang kuat cemburuu , angkat tangan ?
eh ! aku sorang jeke yang angkat ?
okayy , malu kejappp .

normal la bagi seorang perempuan kalau ade sifat cemburu kan ? eleh ! lelaki pun ade perasaan cemburu laa kan kan kan . tapi kadang kadang kalau cemburu sangat pun tak bolee jugak . bole menjahanamkan sesuatu hubungan , bole membinasakan diri dan bole jadi gilaa . betul tak ?

aku bukan lah seorang yang kalau clash jee dengan bf terus jadi musuh . takk ? aku bukan macam tu okayy . aku still mempunyai hubungan baik dengan ex akuu . kami still mesej , call dan chat dekat FACEBOOK . tapi aku ade satu perasaan yang seakan akan menyeksa akuu *ceh ayat tak bole bla . tade laa , bile aku tau dorang ade awek , aku jadi cemburu sangat sangat . aduh ! kenape nie ? tetibe jeee .

aku pernah tanye member member akuu . dorang penah ke rase macam niee . dorang cakap perkara nie normal laa sebab dye adalah orang yang kita pernah sayang dulu kann . aku sekarang jadi penasihat hubungan kisah cinta dorang . haha , memang sengal la kan . tape tape , aku kan budak baik :D


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah