aku harus berubah demi masa depan hidup akuu ,

malam malam nie sambil melihat bunga api yang indah tuu ,
aku bertanyakan pada diri aku sendiri .
sampai bila aku nak jadi macam niee ?
bilee aku nak ubah diri akuu ?
bile aku nak mula belajar ?

tahun nie aku SPM tapi aku still mengalami kemalasan untuk belajar .
homework ? jangan cite laa malas aku macam mane kannn .
ya allah ! kenape aku macam niee ?

hakikatnyaa , ayah aku sentiasa membebel kat aku setiap hari .
mengingati bahawa aku SPM tahun niee .
aku je yang tak nak terima hakikat tuu .
aku patut malu pada diri aku sendiri kan ?

tahun ini , saat ini .
aku cuba untuk mengubah diri aku .
demi masa depan aku sebab ayah aku nak sangat tengok aku menjadi DOKTOR .
insyaallah , dengan usaha akuu , aku akan berjayaa .
ape yang penting adalah AKU KENE BERUBAH .

aku nak menjadi seorang yang hebat .
aku sangat sangat cemburu tengok kawan kawan aku dapat keputusan cemerlang .
aku nak tunjukkan bahawa aku pun bole jadi hebat macam dorang jugakk :D






Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah