Dah lamee gilee tak update =,='









Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaa ,

hee , lame tak aku tak update .

gilee kann ?

haha , harap maaf segala kesulitan amat dikesali .

yang pertama sekali aku nak bagi tau bahawa aku dah BERHENTI KERJA .
yee , aku berhenti pada 10 hari bulan yang lalu .

memang aku akui bahawa yang aku sedih ,

aku rindu gilee kot dengan perangai dorang yang seakan akan mintak kaki aku tuu .


hee , kami semua sambut new year same same :D

haaa ! mase tu memey happy gile laaa .

pada 31 DECEMBER 2011 , kami crew A&W keluar sempena menyambut kami berhenti .
mule mule ingat nak pi DESA WATERPARK jee ,

pastuu , nak dekat pukul 5 tibe tibe dorg ajak bowling .
haha , sibuk main sampai pukul 8 malam dah .
semua dah kebulur bukan kemain .

faz nak belanje kami ramai ramai mase tuu .

hee , dalam pukul 10 baru kami sampai tempat makan kat KAJANG sanee .

jauh takk ? haha :D

tunggu makanan lagii , mmg lame laa kami balik .

aku sampai dalam umah dalam pukul 12 kot mase tuu :D


yeah ! yeah !
semua setuju kami memang gembira sangat sangat mase tu ,

aku doakan kita still bersama dan akan berkumpul ramai ramai lagi okayy ?

depan korang mungkin aku takkan cakap macam niee

TAPI
aku sayang korang + aku rindu korang gegila okayy ;)


p/s : gong xi fa cai ! selamat bercuti kawan kawan :)



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah