BERTUKAR dan aku dah ada TWITTER !

Hey Hoi Hee , Assalamualaikum SEMUAA !
haha , dah lame kan aku tak updatee ?
sorryyy , aku busy gilee owhh .
dengan kelas tambahannyee , dengan tusyennyee .
seyess , penat gileee ;)

haa ! haa ! nampak tak blog aku niee dah bertukar wajahh ?
yeah yeah ! terima kasih gegilaaaa kat KAKAK RARA :)
dye dengan sangat rajinnyee tolong tukarkan blog aku yang HODOH niee menjadi LAWA .
korang klik jee kat nama dye tuu . aku dah bagi link sekaliii :)

nie lagi satuu BERITA PANAS niee !!
Semalam , akibat terlalu dengkii sbb member member aku semua asyik tanya aku pasal twitter .
aku tau korang nak cakap aku nie kampung kan sebab baru nak tau pasal twitter kan .
aku sekeh satgi nak nak ?
Aku sebenarnyee malas nak buatt tapi dorang cakap TWITTER lagi bestt .
SO , dengan ituu maka terciptalah TWITTER akuu .
yeah yeah ! korangg follow aww .
dekat bawah lagu dekat sane tuu , ade TWITTER dengan FACEBOOK akuu :D


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah