menggatal sejenakk :)

mesti ramai pelikkan kenapee dekat FB aku singlee padahal aku dah ade BF .
hal ini kerana , BF aku kampungg. tade FB .
haha , peace peacee :)
gambar kat atas nie comelkan kan kan ?
sejibik macam aku dengan dyee .
aku besar , dye kecikk . HAHAHAHA :D

aku dengan dye macam biase laa .
payahh nak mesejj T_T
aku memang ade terfikir nak putus dengan dyee tapi aku sayangg dyee .
acano niee ? haha , tadi akuu call la dyee kan .
dye angkat dan dyeee free2 kene marah dengan akuu sebab dah lame tak mesej/call .
rupe rupenyee dye tengah apply nak masuk U kat BANGI :)
dan dyee busyy amik lesen kete dan moto .
aku ingatkan dyee dah lupee birthdayy akuu , haha , tak sangka dye ingatt .
tape tape , 1 hari je lagi birthday aku kann :)

peace peace , sorry awak sebab marah marah awak tadii .
lepas lepas tuu , dye anta mesej 'i love you' .
haha , gilee sweet macam gule gule .
maaf sebab dah terpikir nak putus dengan awak .



p/s : kaki rase nak patah main bola baling tadii :D

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah