hubungan aku dan kau dah berakhir :)

akhirnyaa , hubungan aku dengan kau dah habiskan . dah terputus dah hubungan selama 5 bulan aku dan kauu . okayy , aku sayang dia sangat sangat dan sangat . nak tau kenape kami putus ? hahh ! mane bolee . rahsia kerajaan niee . haha , aku bole lagi ketawa . pfftt , pandai tak aku berlakon . pandai kann ? haha :D

aku rase tu perkara tu bukan sebab utama aku putus dengan diaa . perkara apaa ? adelahh . korang buat buat la paham ekk . aku rase sebab perangai akuu . yee , dia cakap dia rimas dengan akuu . ya allah ! kenape laa jadi macam niee . susah nak dapat BF macam diaa .

semalam baru je akuu happy happy webcam dengan diaa . hah ! maybe sebab dia tengok aku tak lawa kot , tak comel macam friends friends diaa kat facebooooookkk tuu . sebab tuu dia tak nak kat aku kann . awak awak , saya sakit hati dengan awak , seyes niee . haha :D

aku tak boleh nak buat pape kann . nak pakse pakse dia pun tak boleh . awak , saya sayang awk sangat sangat . dari tadi saya tak henti henti nangis awak . awak kejam kann . sampai hati awak kan . sukee awak buat saya nangis kan awak . padan mukee awak :P

awak , jage diri elok elok aww . jage makan minum awak ekk . memang awak cakap pasnie kite jadi kawan tapi kann saya tau awak takkan tegur saya bila saya online kan awak . saya kenal la perangai awk . selama nie saya yg tegurkan . saya tak nak cakap ayat nie tapi semoga awak dapat yang lebih baik dari saya aww . saya sayang awak sangat sangat dan iloveyousomuch :)

p/s : saya sayang awk gegila , iloveyouu MUHD TAMIMI HASBI :)
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah