ILOVEYOU :)

*tade motif . saje jee nak letak gambar nie :D

hey kawan kawan ,
dalam diam kann , hubungan aku dengan dyee dah nak dekat 5 bulan dahh :)
haha , terkejut jugak bilee aku kira kira tadi .
lamee jugakk kan kan .

orangg pelikk jee tak gaduh mase couple .
sedangkan orang yang dah berkahwin pun gaduh , nie pulak bercinta kann :)
biaseenyee dyee yang kene marah dengan akuu
sebab aku nie memang kuat cemburu T_T

pfftt , sekarang nie dyee ade masalah .
aku kalau bolehh nak tau jugak masalah dyee .
aku nak jee tanyee diaa
TAPI
walaupun aku niee GF dyeee , aku tade hak nak masuk campur hal dyee .
aku sudi dengar kalau dyee nak luahkan masalah dyee .
aku kene hormat jugak dyee kann :)

haha , yeah yeah !
iloveyouuu budakk !
hopee kitee bole laaa kekall lame lame okayy ^^


p/s : pfftt , banyak masalah melanda diri aku sekarangg . stresss gileee kambingg !

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah