Suka ? errrr ~~~ ?



Assalamualaikum dan selamat malam kalian kalian semuaa . 
Hmm ? sukaa ? aku suka dia ke ? dia nampak handsome , baik , kelakar , tinggi , comel . senang cerita dia ada semua ciri-ciri lelaki idaman aku . Tapi kan dia dah ade awek owhh , cantikk pulak tuu .


Aku kadang kadang IM jugak dia dekat facebook . alaaa , sekadar tegur-tegur je . kalau aku tak tegur , dia marah aku nanti . hmm , tapi sape berani nak tegur BOYFRIEND orang derr . nak mati kene cekik ke apa ? Aku berharap suatu hari nanti bila dia dah single , aku nak cakap aku suka dia *dalam mimpi . cakap macam berani jee aku niee . puihhhh :P


KEKEKE , aku nie kejap rajin , kejap malas rasanyaa nak update entry . biasalahh , orangg terlebih pandai kann . memang macam nie . pemalas nombor 1 . okayylah , sampai sini je kot entry akuu . I LOVE YOU :)



p/s : Hoya dari INFINITE nampak comel dalam gambar bawah nie . aigoo ~ saranghae <3 div="div">


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah