B.A.P New Music Video !!!!

Hai there , now i'm really superbb superbb superbb EXCITED !!!!


I really really dancing like Bang Yong Guk right now infront my brother computer .
You want to know why ???!!
Scream First !!!!!!!!!!! *kekeke , joke joke
B.A.P ALREADY RELEASE THEIR RAIN SOUND MUSIC VIDEO .
afdskjivneivnrjvndfsdffr !!!!!!

It's really damn awesome mv .
i almost cry when i saw they got shot at the end of the video . 
their song , rapping and face look really sad and it give more emotion .
And now i'm more sad because i can't go to GDA because the prices .
I just wish that i can meet them anywhere if they go shopping in Malaysia .

For those who want to see their MV , you can click HERE .
i know some of you don't like to hear KPOP songs but you can try to listen first right .
For those who don't want to watch their mv , my playlist also got their audio .

Today , i challenge myself to write an entry in english .
Of course la my english like asdfdfmndskfchsicvns right ?
i just try my best and i'm sorry if i got a grammer mistake or whatever .
I'M REALLYYYY SORRYYYYY !!!!

Sudah sudah , tergeliat lidah aku nak cakap omputih .
fuhh , penat *peluh sebaldi
Korang semalam sumpah ada perkara seram berlaku kat aku .
Nak tau takkk ? Bagi doposen duluu :P
Haha , tade la . Semalam aku menunaikan hajat kat tandas , aku tgk kaki dengan peha aku tade pape .
Lepas tuu dalam pukul 11 malam , aku pi la mandi *tak elok mandi malam malam
Tiba-tiba aku terasa pedih sangat peha akuu .
Aku tengok laa dan ternampak 6 KESAN CAKARAN .
Whatt ?!! asdnceuncdjvndjd !!!
Seyess , aku ketakutan gilee dalam tandas . Apa lagii aku kelam kabut la mandii .
Aku keluar tandas , aku cakap la kat abah .

Nak tau tak abah cakap apaa ?
'Hantuu tu sukaa kat kamu tuu . tuu yang dia cakar kamu . Haa , mandi lambat lagi'
Terima kasih abah sebab dah menambahkan ketakutan adik -.-'
Sepanjang malam aku tak tidoo sebab takut .


Okayy , this is my present for all of you .
The g.i.f from Rain Sound music video .









p/s : awesome kann ? I Love B.A.P and i'm really proud being Babyz :)



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah