Abang + Sunyi :(


hyee strangers ~~ Assalamualaikum semuaa :)
Hmm , aku sebenarnyaa tade mood nak update entry tapii aku nak luahkan something .
Nie pasal abang akuu , Muhd Syuhail Bin Shuib .
Dia asyik keluar masuk hospital jee daripada tahun lepas sampai tahun nie .
Sejak dia kene kencing tikus pada 2009 , kesihatan dia makin teruk .
Memang dia dah pulih dahh lepas tuu .
Tapi dia makin menjadi-jadi laa , risau aku dibuatnyaa .

Aku jadi rindukan dia yang duluuu .
Abang aku yang selalu gelak , selalu buat lawak bodoh , selalu masak untuk akuu , selalu borak dengan aku.
Antara adik beradik aku semua , dialah antara abang yang paling aku rapat .
Aku rasa sunyii kalau dia pi duk kuantan lepas dia lepak sini .
Dekat rumah nie , aku duk dengan abah jee .
Jadi , kalau ada adik-beradik datang rumah niee , memangg aku happy sakan .
Tapii lepas dorang balik semua , aku hanyaa mampuu nangiss sorang-sorang je dalam bilik .
Semua orang ada perasaan ego kan dalam diri sendiri .
Macam tuu jugak akuu , aku punn ada jugakk .
aku malu nak bagitau kat adik-beradik akuu yang aku rinduu kat mereka .
Malu nak bagi tau yang aku sunyii sangat kat rumah .
Abah asyikk pi kerjaa jee .
Aku sayang FAMILY akuu sangat-sangat.

p/s : korang , doakan abang akuu cepat sembuh ekk , Amin ! Besokk aku pi Kuantan :)
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah