PLKN Kumpulan 2 .



Assalamualaikum dan selamat malam kalian ~~
modd aku sekarang nie memang berserabut . why ? Jap aku listkan mood aku sekarang .
Happy + sedih + frust + geram ~~
Aku dapat PLKN second intake beb . 
Akuu dah laa byk plan bulan depan dengan bulan niee .
Plus Plus Plus , Aku kene lapor diri pada 31 MAC 2013 .
Whattttttt !!!!!!!! tuu tarikh birthday akuu laaa .
Whyyyyyyy ~~~
Nampak takk yang aku dapat kat Temerloh , Pahang .
Aku sedihh sebab kawan-kawan aku yang dapat second intake ramai yg dapat kem sama .
kenapaa aku sorang-sorang ?
Frustrated tahap chiphanzeeee 
Aku bukan risauu apa sangatt cumee risauu nnt aku pii sape nak jaga ayah akuu ?
sapaa nak borak-borak dgn ayah akuu ?
memangg laa aku ada adik-beradik tapii kat rumah niee aku duk dgn abah aku jee .
Abang akuu duk dengan kak ngah akuu . 
Hmmm , aku rasaaa aku ank enjoyy dgn ayah akuu dalam masa sebulan nie .
aku nak buat ayahh akuu happy jee dalam masa sebulan niee .
BE POSITIVE and FIGHTINGGG ~~~


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah