Shopping Online :)


Assalamualaikum dan selamat pagi kalian semuaaa . 
Yaa , aku tau pagi pagi nie korang mesti tengah tido lagii *dah tau kenapa tanya ?
Kalau korang perasan la kann , aku tak upload gambar yang gerak-gerak tu :)
Why ? Kenapa ? Mengapakahh ?

Aku sebenarnyaa nak promote kakak aku punya facebook . 
Kakak aku dia jual barang-barang secara online .
Macam baju , baju kurung , skirt ,  jubah , dress dengan beg . 
Aku tengokk pun boleh jadi rambang mata kauu . Lawa gilaa siuttttttttttttt *muncung

Bagi mereka yang berbadan besar macam aku niee , don't worry be happy .
Ada jee yang saiz untuk korang tapi untuk certain bajuu jelaa .
Tapi baju tuu superbb lawa . Bukan nak promote ke apaa kann .
Aku sendiri dah beli kat kakak akuu baju tuu .
Haa , niee antara pakaian-pakaian yang dijual :)















Dan ini pulakk untuk plus size punyeee .
Dari size L sampai XXL :)







Haaa , kepada sesiapa yang berminat . sila lah Klik nama kat bawah niee .
Nama facebook dia ATUL BEAUX .
Selamat bershopping kalian :)


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah