Blog Nak Berubah ?



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kalian semuaa ~~
Hahaha , it's been a long time since i update this blog . 
Maap , Ampun , Mianhae T_T
Kekeke , yeahh . Sejak dah jadi pelajar TINGKATAN 6   Pra U nie , aku jadi busy sikit lorhh .

Okay okay , tade sape nak tau kisah kau Syafirah -.-
Okayy , see my Headline ?
Blog Nak Berubah ?
Seriouslyy ? Yekee niee ?


Hahahahha , sebenarnyaa mana ada . Blog aku jee yang nak berubah .
Blog orang lain still normal lagi :)
Aku nak jadikan Blog nie dua fungsi .
Satu, aku nak jadikan dia Medan Peperangan  Perniagaan .
Kedua, aku nak jadikan dia Diary Online aku ?

Amacam ? Memang laa ada orang cakap yang kite jangan campur adukkan kerja dengan hal peribadi .
Tapi ini salah satu cara aku nak majukan bisnes aku :)
Harap korang boleh SUPPORT aku , okayy ?
BTW , Aku menjual HANDPHONE CLONE DARI KOREA .
kalau ada sesiapa berminat , boleh laa message kat chatbox aku . 
jangan risau , aku akan selalu tengok :)
*ANDA SEDANG DIPERHATIKAN*

*Sesiapa yang nak buat Dropship juga digalakkan :)
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah