It's Been So Long ~~



Janji Dicapati sungguh ~~ Kata nak update blog selalu tapi puihhh .
Boleh dikatakan bunyi gagakk jee tau dokk blog niee .
Hahahahahaha , sekarang aku tak mau janji dahh .
Kalau aku ada masa, baru aku update .
kalau takk , memang dia akan ada bunyi gagak, cengkerik dan unta  angin.

SEBELUM TUUUUUUUUUU !!!!
Haiii , Hellooooooo , Assalamualaikummm ~~
Yeahh , trademark aku kalau update belog nie gambar mesti dok gerak-gerak .
nak kreatip  kreatif macam blog korang memang tak lepas lee aku .
Errkk , aku tau mamat atas nie duk lambai lambai memang handsome .
Jangan usha lama-lama .

Ehh , aku nak bagi tau korang HUSBAND aku . 
Nakkk tau takk ? Nak tauu tak ??
Muahahahahahahaha , Aku bagi gambar dia gerak-gerak jugak laa .

*gambar nie dia memang nampak superbb HANDSOME


*see see , dia punya kecomelan . Nie masa dia berlakon drama


*Dia buat LOVE untuk aku. Kau hadooo ? dahh pi main jauh-jauh


*erk ? kelakar pulak gif yg nie. hahaha , nie lagu TVXQ - PICTURE OF YOU


*nakalkan husband saya nie . huhu , TVXQ-SOMETHING

Okayy , okayy . kembalilah ke jalan yang normal semula .
Kepada kaum lelaki yang dok blogwalking kat blog aku nie kompem dah la kan :P 
Maap yee , cik jah terfan girling sat .
Kepada kaum wanita , jangan nak usha lama-lama haa .
aku cocok lubang hidung mu baru tauu .

Dia adalah SHIM CHANG MIN
okayy , dah la yee . sampai sinilah saya update kali nie pulakk .
Malam nanti saya melakukan BlogWalking yee .
Nanti kita lihat siapa yangg kene okayy .
Papaiii ~~  Annyeong ~~ See You Next Time dehh ~~



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah