Ikan oh Ikan

hehe .. assalamualaikum .. hari nie aku appy gle2 sbb ada ikan baru kat kolam aku .. x tau la dye bleh brtahan dgn lme ke tak .. aku x tau pe nme ikan 2.. terukkn ?? tp ape ku kesah .. ngee .. =) u know what ?? arinie aku bosan la jgk slepas seharian tgk ikan 2 .. entah knape aku trnnt2 pggilan drpd mohd yusdi fitri .. tdi dye col .. haha .. lepas la jgk rindu yg ad ckit 2 .. aku tau aku x kn dpt kpel ngn dye blik .. sbb dye dah jd hak org lain .. ble pkir2 blik , nyesal jgk putus ngn dye .. dye baik,penyayang,caring n mke dye comel wow .. tapi .. 2 semua kenangan .. yang penting skrg nie !! perasaan n jiwa aku suda oke !! tade nngis dah .. aku telah menjadi manusia yg gembira !! oke la .. sampai sini sje .. bye2 .. assalamualaikum !!

p/s : bosan la single2 nie ..
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah