Jenis Senyum Perempuan

assalamualaikum . selamat pagi . sehat ? kalau tak sehat , pandai2 la korang menyihatkan diri korang yee . pagi tadi aku pegi la beli roti canai kat dpn umah . mase aku tunggu roti canai nak siap , aku terpandang perempuan nie . dye tak cantikk sgt tapi bile dye senyum . peerrgghh ! gile comeell laa . mase aku dah sampai umah . aku terus search kat google jenis-jenis senyum perempuan . haa ni hasilnye ..

Senyum tanpa menunjuk gigi
dikatakan seorang yang pemalu, pandai simpan rahsia dan tak suka jaga tepi kain seluar orang lain. Jujur n pandai atur kewangan.

Senyum dgn mempamerkan gigi
Mereka kategori senyuman ratu cantik. Dikatakan tidak mudah dikawal, sosial, petah bercakap n suka berhias. Mendampingi mereka perlu ada kesabaran yg tinggi kerana perhatian lelaki2 lain yg mendidihkan perasaan.

Senyum tersipu-sipu
Bersifat keanak-anakan, so jgn trkejut kalau dia gemar mintak macam2 dan akan merengek jika tak dpt.. Romantis dan jujur tp sgt boros.

Senyum tapi tak senyum
Lain macam kan bunyi die.. senyum yg luar biasa sket. Mereka dikatakan seorang yg misteri n sukar didekati. kalau jumpa di malam hari, segera lari jika dilihat berjalan tanpa kaki.

Senyum memanjang
Suka berkhayal n mempunyai daya imginasi yg tinggi. Kelompok ini juga dikategorikan seorang yg kreatif. Kadangkala suka menyendiri dan memendam perasaan.

Senyum perkasa - menggoda
Bersemangat waja, cita2 tinggi, n x cepat mengalah.


jenis senyuman aku ade dua je iaitu Senyum tanpa menunjuk gigi dan Senyum dgn mempamerkan gigi .. haha . oke la . sampai sini je . aku nak gi makan sebentar ! assalamualaikum .
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah