hangout ! hangout ! hangout !

assalamualaikum ! semalam bertarikh 27.04.2011 , aku tak pegi sekolah . haha , aku keluar dengan fyya , fyra , shana dan nawa . yang selambe bodonye aku hangout dengan dorang , aku pakai suar track je . pegi tempat2 budak hot lepak pakai suar track . nak buat macam mane , mase tu jugak la suar jeans aku hilang tapi smart jugak aku tengok aku pakai . kitorang hangout dari times square ke bukit bintang lepas tu bersambung ke pavillion . first time aku gi pavi dan bukit bintang . ape ? korang cakap aku minah kampung sebab tak penah pegi tempat tu ? ape aku kesa . haha ;P . mase kitorang keluar , korang nak tau tak , for the first time aku pegang , sentuh , raba kamera DSLR ! haha , bangga la . pertama kali aku belajar wooo . lepas tu aku terus pegang kamera fyya . berebut-rebut ngan nawa . macam budak2 kan tapi tu la yang best . haha , sesi fotografi pun bermula la apabila aku yang memegang kamera ,

















sebenarnye berlambak agi gambar tapi letak sikit2 dah la kan . actually gambar dorang yang banyak . gambar aku berapa ketul je . nie gambar aku sorang ,









mase aku nak lintas jalan aku ternampak satu gambar nie . dengan tanpa segan silunye , aku terus snap . semua orang pandang tapi ape aku kesa . tengok la gambar nie ,



wahh ! dah lama gila-gila aku tak makan gula-gula kapas . rindu , rindu , rindu . nak tunggu amsyar belanje memang lame la . amsyar ? sape dye ? kawan jela ngek . dye duk nun jauh di utara . sorry amsyar , saya dah belajar pasal DSLR dari member dulu . nanti awak datang sini , awak ajar lagi detail tau . cehceh ! menggedik tak aku ? haha , suke hati la . oke-oke , sampai sini je tau . bubye .
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah