NurFarzana Iskandar T_T







nie kata-kata aku untuk kau :

heyhey farzana . kenape kau nak tinggalkan aku ? sampai hati kau nak pindahkan ? gggrrrr , kau tau tak yang aku sayang kau ? by the way , thnx sebab belanje aku teh o ais tadi . aku mintak maaf sebab tak dapat bagi kau pape . aku cume boleh bagi kau KENANGAN antara kau dan aku serta air mata aku tadi . semua untuk kau .

hey singa tade tulang . panggilan tu hanya aku dengan sofea je boleh gunee . kalau kat sekolah sane nanti , tade sape bole panggil kau macam tuu . dilarang same sekali . ade faham ? kat sane nanti aku doakan kau tade peganti aku *kejam . bukan ape , takut bile ade peganti aku nanti kau lupekan aku . sedih tau takk ??

hey nana , kau tau tak yang aku sayang kau gilagila . kau ingat tak kenangan kite first bertegur . hati aku bercakap nasib baik exa kenalkan kau dan aku . kalau tak , mesti kite tak rapat macam sekarang kan ? ingat tak , kite selalu stay lepas sekolah nak study *kononnye . happykan mase tu ? ingat tak kite gaduh tahun nie ? mase tu , aku memang gile bapak la sedih . menangis aku tau tak . eh ! eh ! ingat tak lagi mase birthday kau . aku kenekan kau . kau ingat aku lupe ke birthday kau ? aku takkan lupe la sayang .

akhir kata , sumpah aku sayang kau weyhh . kau janji jage diri kau elok2 kat sane . mase kat sini , boleh lah aku selalu jage kau tapi kat sane nanti . dah tade sape nak jage kau . ingat aku selalu tau ek . tau2 , iloveyouuu .




p/s : aku tengah nangis nie . nie semua pasal kauu .


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah