oh my god !!

assalamualaikumm ! selamat sejahtera dan selamat malam . hari ni saya nak mengumumkan bahawa saya suda berpunye . haha , tapi aku tak tau serius ke tak . besok baru aku nak tanye dye . bijak tak aku nie ? haha . tersangat la bijak syafirah ooiii . nak tau macam mane kitorang kenal ? haaaa , macam nie .

aku dah lame tengok profile dye kat tagged . nak dijadikan cerita , petang tadi aku bosan yg teramat sangat . dye like aku punye status . bangge wooo . so aku memberanikan diri menghantar mesej dye kat tagged . start situ la kitorg kenal2 sampai la aku mintak ym dye . hmm , aku lagi . muke tak malu betul la . oke sambung cite2 story2 kat ym pulak . lebih mudah , pantas dan saksama . tibe2 dye tanye tak chat ngan bf ? aku dengan spontannye menaip "sape bf i ? you ke ? " . dye cakap tak kesa . aku tanye dye balik " tak chat ngn gf ? " . dye membalas dengan ayat aku . "sape gf i ? you ke ? " . aku cakap la . tarak hal la . bangang tak ? okeoke pastu aku nak out . dye mintak numb fon , aku bagi .

first time aku dgr suare dye , peerrrgghhh ! garau habis . seram la jugak . tapi bile dgr dye ketawa , aduhai ... comel gilagila la . aku tanye kat dye kite nie ape ? pastu dye tanye soalan same . rase macam nak penyepak pun ade jugakk . dye nak couple ngn aku , aku suh dye mintak betul2 . haha , tibe2 adik dye bikin spoil la ! oke dye cakap calling2 pukul 10 .

oke fine aku unggu . yeah , start calling2 balik . aku suh dye mintak agi sekali . peerrggghhhh ! memang lame sebab dye cakap nie first time dye mintak couple melalui calling2 . biasenye mesej je . padan muka , awal2 lagi dah kene dera . and then , yeahh . aku terima dye sebagai boyfriend aku . and one more thing , nie pun first time org mintak couple secara calling2 , memang segann gile la .

Muhammad Hadi Danial . thnx sebab terima saya yang gemuk nie . saya akan cube sayang awak oke ?

p/s : oke tak karangan aku hari nie ?? hahaha :D . dalam isi nie ade yang aku tambah tolak darab bahagi . aku tulis ape yang aku ingat je .
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah