Penyelamat saya :)

assalamualaikum dan selamat senja :) . hari nie aku nak cite tentang penyelamat aku . siapakah mereka ? jeng jeng jeng !



penyelamat saya yang pertama adalah Nurul Faidatul Sofea . dye dapat tau aku clash terus dye contact akuu . sorry beb aku tak dapat bagi tau kau . aku cume tak nak kau risau jee tauk ! terima kasih sebab dah tenangkan hati aku yee sayang :) . jasa kau aku akan kenang sampai bile bile . seriously , aku memang susah tade kau kat sisi aku dowh :(



tu diaa , penyelamat saya yang kedua Abdul Rahman Amsyar . baru kenal dye tahun nie jugakk . dye duk nun jauh kat penang . kenape aku cakap dye penyelamat ? sebab time time aku susah , dye sentiasa ada nak bagi nasihat kat aku . memang la kadang kadang aku tak ikut *sorry amsyar . tapi nasihat dye berguna wooo . Terima kasih pacek Amsyar sebab dah jadi kaunselor tak berbayar saya :)




yeah ! yeah ! nie penyelamat + heroo saya :) Afiq Zaquan . kenal dye dah lama kot , entahh laa *nyanyuk . dye baru pas clash jugakk . kesian kan ? sejak aku menyingle kan diri niee . dari pagi ke petang ke malam , asyik text dye jee . dye berjaya buat aku gelak sampai tak ingat dunia . dye berjaya melenyapkan kesunyian akuu . dye dengan selambe bodo je panggil aku pendekk ! hampeh ! free free dapat panggilan papan daripada akuu . terima kasih sebab dah layan kerenah saya yee :)



dorang memang dah bagi aku semangat yang baru untuk teruskan perjuangan dalam hidup . terima kasih kepada kawan kawan yang lain . hanya ALLAH saja yang mampu balas jasa korang :)


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah