Cara Menghilangkan jerawat :)

Oohhemmgiyy ! muka aku sekarang nie da di tumbuhi dengan jerawat . ianya amat menyakiti akuu . ggrrr , geram geram . soo , tadi aku call mak aku then tanya macam mane nak hilangkan jerawat . haa , nie pesanannyaa :)

1)selalu rajin membersihkan muka terutama untuk kulit berminyak, apalagi sehabis melakukan aktifitas di luar ruangan .

2)Hindari serta jauhi makanan yang mengandung gula , coklat , dan kacang dan juga makanan pedas, berminyak serta makanan berlemak *aku suka makan pedas :(

3)Rajin bersukann *seyes malas gilee .

4)minum air masak banyak banyak

5)tak mau stress sangat sangat taukk !

6)jangan sesekali memicit jerawat *tangan aku nie gatal



agak agak aku bole ikut takk ? ggrr , susah kott . yeahh ! korang follow la tips nie . kalau tak berkesan , korang jangan serang aku pulakk . peace yaww :)




Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah