Saya sangat seronok hari ini ^^

assalamualaikum dan selamat tengah malam semua --' sebenarnye aku nak update tadi but aku syok sangat usha belog orang lain sampai terabai blog sendiri . haha , ntah pape la akuu . sudaa , aku sebenarnye nak cite pasal EXPLORACE hari nie . nak tau something tak , for the first time in my life aku masuk explorace . sebelum nie tade sape yg ajak akuu . kesian kan T_T

tadi aku group dengan FAZIANA , SHAKIRA , FATINA , NAJIHAH dan AMIRUL SYAH . name kumpulan kami adalah UNINTENDED*yeke aku eje nie . memang terbaik la group dengan dorg . asyik gelak je akuuu . check point kitorang yg pertama kene main SUDOKU . sumpah macam haram je sebab aku tak reti nak main . aku serahkan kepada dorang je . hebat tak akuu :D then check point kedua , baling telur dari tingkat 3 . adoiyaii , kene balut balut . aku ade la sumbangkan sedikit idea ^^V . yesyes , telur kitorang pecah . macam haramm jee . free2 dapat penalti then kene cari cikgu bahadur . ishh cikgu nie . main lari lari pulakk . dah jumpe dye , kitorang kene denda . denda dye adalah , kene cabut pokok jagung . hee :P check point 3 pulak buat , buat ape ekk ? *hilang ingatan kejappp* haa , kitorang pi makmal komputer. buat math . aku sekali lagi duk buat bodo jee :) check point ke empat pulak kene cari name saintifik pokok pokok . tergeliat lidah aku nak menyebutnyee . DAN check point yg terakhir , kitorang kene menyanyikan lagu berdasarkan sains . satu ape aku tak tauu . aku cume gerak mulut je tadii . yess , aku memang terbaikk -,- then last sekali kitorang nyanyi lagu wassini :) yang nie kitorang memang gelak habis laaa .

mase balik tu kan , faziana belanje kitorang semua makan . aku order teh o ais limau , air kosong + roti canai . banyakkan . mase balik tu kan , aku memang letih gile . balik lepak tuuu , aku pi umah faz sebab nak pinjam komik dyee . korang nak tau tak aku pinjam bape ? nakk ? takk nakk ? tak nak pun aku nak bg tau jugakk :P aku pinjam 31 komik dye. gempak takk ? tapee , nanti aku pulang balik ekk . TERIMA KASIH BANYAK BANYAK FAZIANA ATASA SEGALA JASA KAU . JASAMU AKAN KU KENANG SELALU .



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah