First time berbuka puasa dekat luar dengan ehem ehem ;)




gambar hiasan jee :) assalamualaikum dan selamat malam semuaa . korang makan ape berbuka tadii ? sedap takk ? wahhh ! mesti sedapkann . jelesjeles . korang nampak tak tittle aku panjang menjela kat atas tuu ? nampak kann ? hah ? ape ? sape ehem ehem ? nie yg nak cite niee . meh sini dekat dekat , rapat rapat . yang bukan muhrim jangan ngade nak rapat :P

hari nie kan , aku tak pi sekolah . hebat takk ? kenapee ? sebab aku OTW nak demam tapi tak jadi sebab aku cukup[ tidurr * ade kene mengena kee ? haha , sebelum aku tido , aku chat dengan AMIRUL SYAFIQ kat fb + ym . aku agak baru la kenal dyee . erkk yeke baruu ? *sorry nyanyuk dye mintak kapel dengan akuu ^^ . winkwink , happy gila laa . aku pun terima laa . mesti dalam pale otak korang , korang fikir macam nie 'dye nie asyik tukar bf jee , tak bosan ke haa ? menyampah aku laa ' . yess , aku tau korang jeles kann . gggrrr ><





gambar atas tu la AMIRUL SYAFIQ . then dye ajak berbuka puasa bersama sama . aduh ! segan akuu . aku dah la tak pernah berbuka dengan kawan kawan , nie pulak dengan BF . adoiyaii tapi aku terima jugakk ! excited bukan mainn . aku naik bas pastu turun KTM SERDANG . dye da sampai awal . padan muke dye kene tunggu aku , hahaha :D first aku nampak dye kan , wauu ! putihnye mamat nie . berbeza dengan aku . then jumpe kawan dye pulakk . adoiyaii ! masyaallah ! muke kawan dye sejibik , sejebok , serupa dengan amsyar . stail dye , topi dyee . adoiyaii , aku asyik pandang je dyee . haha , tapikan gigi dye lain laa ;P jahatnye mulut aku . aishhh ! kitorang tengok wayang cite CAPTAIN AMERICA .

Cerita nie memang gila bapak laaaaa BOSAN . aku dah tengok amirul asyik menguap jee . kesiannn , aku da kesejukan gile mase tuu . encik captain america tu kan comel laa . badan dyee , auchh ! tegap gile dowhhh . nampak gagah dan perkasa *merapumerapu maaf tak dapat nak upload gambar captain america sebab internet sedang membodohkan dirinyee :)

keluar wayang tu kan , kitorang jalan jalan . then dalam pukul 6.45 , kitorang pi food court . borak borak , gelak gelak , senyum senyum . kesian kawan dye . sorang sorang je :) yess ! mase berbuka dah nak hampir . aku dengan dye gi skodeng skodeng makanan ;) aku pilih NASI PATAYA SPESIAL yg berharga RM7.50 . abah kau laa , mahal ngokkk ! makan makan , jalan jalan dan terus balikk :)



p/s : panjang tak jalan cerita akuu . agak agak boleh buat novel takk ?


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah