peaceee :D



assalamualaikum dan selamat sejahtera wahai rakan rakan ku sekalian :) amacam ? cantik tak aku lukis tuu ? ape tak cantik ? ceit ! poodah ! haha , aku buat lukisan tu lame kott . walaupun sekadar lukis simplesimple mcm tu jee :) okayy , aku ade byk story kat korang pasal semalam dan hari nie aww . korang BUKAK mate korang luasluas dan baca dengan hati yang tenang yee :)

CERITA PERTAMA :
aku masuk group video ICT DAN KEMERDEKAAN . satu group 4 org . group kitorang dah cukup 4 aww then mase nak anta borang tuu , boleh pulak laa sorg ahli group aku tarik diri . ini yang bikin gua hot panasss derr . kau cakap awal awal tak boleh ke ? nasib baik ade Haziema . kalau tak , mati katak aku nak cari orang lain .

CERITA KEDUA :
mase chemistry semalam . budak budak kelas aku buat bising . memang memekak gile la kat lab . aku , yanie dgn esther belajar laa . sebab tu kami duk depan . tibetibe cikgu mengamuk dan bertukar menjadi transformer HULK HOGAN . cikgu baling MARKER PEN kat atas meja dyee dan melantun tepat kat akuu . freefree aku dapat flying marker . aku dah terkejut hanye mampu memandang marker tu jee . haishh ! orang lain buat bising , aku yang kene . Terbaekkkkk !

CERITA KETIGA :
hari nie kan aku pi lambat sikit ke sekolah . biase pukul 7 aku dah sampai tapi hari nie pukul 7.20 . yanie dye dah cakap awal awal yg dye tak mau datang sebab dye demam . tu laa , sape suh ajak aku main hujan smlm . kan dah kene . aku datangdatang , aku carik mane la barisan kelas akuu . ishh ! pelikk . lastlast aku tengok budak perempuan jauh kedepan . oo mak aiii ! ramai gile budak budak kelas aku tak datang . aku tau la ade ceramah but takkan la tinggal sikit nie jee . ade la dalam 10 orang . hebat tak budak kelas aku ? ramairamai berkomplot tak mau datang sekolah . yang 10 org tu belum cite agi ade yang ponteng kelas . aku tetap masuk kelas sebab aku nak belajar ADD MATH dan MATH . seyesly , aku dah jauh ketinggalan .


p/s : doakan aku cemerlang dalam pelajaran ekk . AMIN ^^



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah