BERSAMA MEREKA :)

Persahabatan ialah istilah yang digunakan untuk menandakan tingkah laku kerjasama dan sikap tolong-menolong antara dua atau lebih orang [dirompak dari Wikipedia]

sahabat yang ketawa macam orang gilaa , senang gilaa kita nak cari kat dunia niee . TAPI teman yang sudi kongsi duka duka , MASYAALLAH . susah gileee la nak carii . macam macam ragam manusia zaman sekarang kann :)


sebelum aku bagi ceramah yang panjang menjelaa baik aku pulang ke pangkal jalan kan . okayy , motif sebenarnyeee aku nak update pasal kuar tadii :D yess , aku keluar dengan sahabat sahabat SMK BANDAR BARU SUNGAI LONG :) Faz dengan kawan kawannye pi duluu . aku , ama , ema dan yanie agak lembap lambat sebab pi umah ema duluu :D lepas tuu kami gerak laa pi THE MINES . kami main bowlingg . main 2 game je punnn . tapi best sangat sangat . macam macam ragamm . sesungguhnyee aku merasa bahagia . ade akak tu kann , bola dye tercampak ke belakang . aku , ema ngan ama memang bantai gelak habis laaa . hahahaha , kejamkejam . lepas tu aku makan McD . SEDAP MEMANG SEDAP :) kat bawah nie ade sedikit gambar kamii . kalu sudi tengok laaa , kalau takk . aku cungkil bijik mata korang *kejamkejam .










p/s : markah exam aku memang terbaekkkk =,=



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah